Why do we try? To learn.

   Ce ma motiveaza pe termen lung, ma motiveaza pe termen scurt. Ceea ce vreau sa realizez in urmatorii 10 ani ma ridica astazi din pat. Nu e deloc exagerat sa iti fixezi niste scopuri clare, preferabil inalte, pe o perioada de 10 ani. Lucrurile mari nu se pot realiza in cateva ore, zile, saptamani. Slava Domnului, nici nu se pretinde asta. Si alegerile optime le poate face doar o persoana capabila. Tocmai de aceea am ales sa fac lucrurile doar cand ma simteam pregatita. Sa ma modelez, sa studiez, sa iubesc, sa calatoresc, sa ma cunosc, sa rad si sa plang. Toate doar atunci cand m-am simtit pregatita.
   Am mers pe drumuri care nu am inteles unde ma duc pana nu am gasit comori de-a lungul lor. Am crezut ca am asimilat destul si cand trebuia sa inchei, am simtit ca e momentul potrivit sa o iau de la capat. Mmm si ce calatorie frumoasa a inceput acolo. Ce frumos e cand te bazezi pe intuitie atunci cand iti alegi drumul. Eu aveam senzatia ca lasand ratiunea la o parte, m-am abandonat si m-a ales drumul pe mine. Si toate drumurile aparent gresite pe care am mers, m-au modelat atat de frumos si m-au ghidat spre ...mine.
   Aveam atatea intrebari, raspunsurile erau pe coloana de langa dar corelarea era cea mai grea. La momentul potrivit si de cele mai multe ori fara efort, ele s-au aliniat singure. Vad asta acum dar inca mai am momente cand imi fac griji pentru viitor. Inca mai trebuie sa invat sa pasesc cu incredere bazandu-ma doar pe intuitie, sa nu mai am pretentia ca oamenii sa se tina de cuvant, sa nu ma atasez excesiv de nimeni deoarece fiecare are drumul lui, sa ma bucur de moment fara sa imi doresc sa dureze o eternitate, sa daruiesc tot ce am cu increderea ca nu-mi va lipsi nimic, sa invat constant lucruri noi fara a ma descuraja faptul ca nu voi stii niciodata suficient, sa ofer ce stiu respectand ritmul fiecaruia de a evolua si a intelege, sa fiu egoista ca sa pot ajunge sa fiu sursa de fericire, sa accept ca oamenii pleaca si toate se termina si totusi sa fac totul cu entuziasm, sa iubesc liber asa cum as avea nevoie la randul meu si sa ma caut constant cu riscul sa nu ma gasesc niciodata.
 Intuitia, intelepciunea si entuziasmul o sa ma ghideze spre mine, spre tine si spre cel mai frumos EU imaginat vreodata.

Comments

Popular Posts