Wonder Woman

   Hai de Halloween sa ne costumam toate in Wonder Woman. Pentru o seara am putea fi noi cu adevarat. 
   Ne incurajam intre noi, pana cand ne deschidem ochisorii. Ne consolam cu atata tarie ca sa nu lasam sufletul sa mai planga si stomacul sa mai stea stans. Cand tu esti jos eu iti dau o gura de aer, o ciocolata, o sticla de vodka si o carte buna. Cand eu sunt jos tu da-mi o imbratisare, un zambet si aminteste-mi cine sunt cu adevarat. Suntem toate Wonder Women, right? Trebuie sa fim nebune sa nu ne folosim super-puterile zi de zi.
   Eu stiu ca tu si eu avem atatea calitati, atata putere si atata sclipire. Eu stiu ca noi si numai noi putem tine armonie in relatie, ca numai noi putem pastra vie dorinta lui seara de seara, ca numai noi putem purta cel mai larg si senzual zambet chiar si cand inima ne e pe jos, calcata in picioare.
Ca numai noi putem oferii tot neconditionat si ca din asta ne gasim pace si implinire, ca numai noi putem zambii cald si din suflet unui copil pe strada, ca ne putem uita la un film erotic ca la un documentar.
   Ca putem fi atat de colorate si vii cand ne indragostim incat umplem camera de viata cand intram, ca putem sa ne oferim inima mereu intreaga, chiar daca e lipita deja dupa ultimul care a rupt-o, ca atunci cand dragostea ni se cuibareste in suflet uitam toata suferinta si devenim copilele naïve cu big puppy eyes din nou. Ca il vedem pe el printul pe un cal alb chiar daca el ia tramvaiul cand vine sa ne scoata la o cola, doar pentru ca il iubim. Ca nu avem nevoie de mai mult, tot pentru ca il iubim. Ca nu vom avea niciodata nevoie de mai mult, decat sa iubim. Si totusi hai sa cerem macar asta inapoi. Macar iubire, macar respect, macar apreciere si caldura. Promitem sa ne ajunga o viata. Pentru ca doar un barbat adevarat le poate oferii o viata.
   Oricat de multi Supermani te-ar dezamagii, niciunul nu iti poate lua sclipirea. Mereu ne luam accesorile cu super-puteri si mergem mai departe, we have to save the day. Asta e super-puterea noastra, pe langa cele enumerate mai sus. A voastra care e?
   Si chiar daca nu ne puteti vedea toate super-puterile imediat...real Wonder Women keep men wodering!
   Suntem Wonder Women, toate, si nu avem nevoie de Superman sa ne tina seara in brate...dar daca avem norocul sa fim salvate de Superman-ul potrivit, parca e mai cald si mai bine cand ne cuibarim in el.

Comments

  1. bravo, my super-trooper-wonder woman!!!!>:D<:*

    ReplyDelete
  2. you are!!! don't ever doubt that!!!
    ai grija de tine!! te pup si sper sa ne vedem soon! :)

    ReplyDelete
  3. thx :*:*
    incep sa imi amintesc ca sunt...si ce bine e ;)) :* ne vedem sigur. u are my valentine! :)) :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts