Cumparaturi de primavara

Am vazut un costum nou. L-am probat si se potriveste.
E mai greu dar ma face mai puternica. E dur dar totusi mult mai fin. E inchis la culoare dar mult mai vesel.
Costumul de acum devenea oricum uzat. Atat de uzat ca isi pierde din consistenta. Culoarea se stinge treptat. Materialul devine tot mai aspru, ii zgarie si pe cei din jur. Ma incomodeaza si ma face sa ma simt mica.
Cel nou e pentru oameni mari. Mi-a placut si am sa il cumpar. Ma costa mult: toate amintirile neplacute, toate frustrarile, toate dezamagirile, toate problemele rezolvate sau nerezolvate. E un pret mare, dar e timpul sa il platesc.
Sper sa il pot pastra pentru totdeauna. Sa ma bucur de el. Si sa ne bucuram de el. Sa il ingrijesc asa cum merita, ca sa ma protejeze si sa imi ofere confort timp indelungat.
Si daca nu, sigur voi putea alege unul mai frumos.

Comments

Popular Posts