Mofturoasa cucoana

Eu nu am inteles ce e iubirea. Niciodata nu o sa stiu pentru ca isi schimba forma cand cred ca i-am vazut adevarata fata. Cred ca nu ii place sa fie recunoscuta, prefera sa fie misterioasa si dorita si se modifica in asa fel incat oamenii sa o caute mereu.
Iubirea e mofturoasa pentru ca vrea sa o bagi in seama constant. Cand iti imaginezi ca e blanda devine brutala, cand iti imaginezi ca e generoasa devine egoista, cand o crezi fina devine dura.
Dar mereu revine la forma initiala. Cand nu o cauti si nu vrei sa o identifici, ea exista pur si simplu. E frumoasa in complexitatea ei si simpla in ciuda metamorfozarii. Te plimba pe culmi inalte ca sa te poata aduce spre pamant, cand ai impresia ca esti in siguranta te va ridica din nou doar pentru a-i putea simti prezenta in viata ta. Sarcina cea mai grea e sa poti sa te bucuri de rollercoaster. Ar trebui la urcare sa fie niste reguli stricte de trecere. S-ar constata mult mai putine victime.
O victima fericita a ei sunt si eu. Nu ce e iubirea dar stiu ce e opusul ei: monotonia, fadul, intunericul. Tot ce e colorat, animat, luminos, zgomotos, excitant e iubire. Tu esti iubire si eu sunt iubire pentru ca ce facem ne anima, ne motiveaza, ne face inima sa bata mai tare si ochii sa luceasca si sa lacrimeze putin. Pentru ca o atingere te poate trece prin toate starile posibile.

Cum se manifesta iubirea? Putina adrenalina, putin calm, o doza mare de drag si 2 pumni in ficat. Mofturoasa cucoana, dar cine dracu vrea sa traiasca fara dansa?

Comments

Popular Posts