Me lucky :)

 Duminica, dupamasa am visat ceva foarte interesant,foarte dragut, prea dragut am visat din nou, cum visez aproape saptamanal ca orasul din care sunt eu este inundat, complet inundat, lucru ce este foarte posibil sunt constienta, la cate catastrofe au fost in ultima perioada. Asta visez mereu si de data asta chiar mi s-a spus ca exact intr-un an orasul va fi complet acoperit de apa.
Deja sunt convinsa ca la un moment dat chiar va fi complet inundat. Probabil digul de pe Semenic va ceda. Probabil. Ar fi pacat dar nu cred ca e cazul sa ne mai mire nimic. Oricum ne-am facut-o cu mana noastra.
 Partea draguta a visului nu e asta. Partea draguta e ca am visat cu Isus. Ne-am asezat pe 2 scaune fata in fata si ne atingeam mainile si genunchii. M-a luat de maini si mi-a spus ca o sa imi impartaseasca cele mai mari adevaruri universale. Ele sunt in numar de 7, spunea el, dar se pot rezuma defapt in 2 adevaruri. Din pacate doar unul l-am aflat si ala era ceva de genul ca ce e mai important in viata e : ce avem de cheltuit. Ce avem de cheltuit si de impartasit mai exact. Evident nu era vorba doar de partea materiala. Era vorba de tot ce putem noi da lumii. Ce putem sa oferim neconditionat si ce putem asimila incat sa impartasim cu toti ceilalti. Mi se pare foarte adevarat si foarte profund. Cred ca e foarte important sa ne amintim cate avem de oferit, chiar si atunci cand avem impresia ca nu avem nimic. Si atunci suntem o sursa infinita de daruri pentru ceilalti, uneori material, alteori spiritual. Din fericire ce e cel mai pretios putem oferii gratis oricand...un zambet, un sfat, un compliment, o incurajare. :)
   Sunt si mai sigura acum ca cineva ma ocroteste de sus. Si cineva ma ajuta sa inteleg tot mai mult si sa fiu tot mai mult. Acum sper sa visez din nou si sa aflu curand si nr. 2  :D

Comments

Popular Posts