Inspira...expira :)

  Cred si eu, la fel ca majoritatea, ca cele mai frumoase momente in viata sunt cele care iti iau rasuflarea. Cele care te fac sa razi si cu sufletul si cu stomacul si care iti fac ochisorii sa straluceasca putin. Ce e foarte important e sa nu tanjim dupa astfel de momente mereu. Fericirea noastra sa nu depinda de astfel de momente, ci astfel de momente sa fie atrase de o stare de bine ce o avem in permanenta.
  Este momentul sa ne ocupam de noi, sa separam singularul de plural si sa lucram la persoana noastra. Aleg sa nu mai pun povara nefericirii mele pe umerii nimanui. Aleg sa ma ocup numai de mine. Sunt destul de complexa sa imi ocup tot timpul.
    E momentul sa respiram adanc si sa ne bucuram de lipsa de griji a momentului prezent. Acum nu ai nicio grija si nimic de facut, corect? Poate peste 5 minute vei avea, acum insa esti liber! Starea de fericire si pace interioara e singura reala si durabila. E necesar ca evenimentele si oamenii ce ne provoaca o mare bucurie sa aduca doar un bonus unei stari permanente de bucurie. Hai sa ne detasam si sa acceptam ca fiecare are alta perceptie asupra lumii si fiecare e la fel de corecta.
  E doar responsabilitatea mea sa fiu fericita. Egoul nostru imens ne face sa credem ca tot ce fac altii ne priveste in mod direct, insa nu e deloc asa. Propriile lor conceptii, in functie de nivelul lor de evolutie ii fac sa se exprime prin fapte, vorbe sau gesturi asa cum pot ei la momentul respectiv. Lumea mea nu sunt ei. Lumea mea sunt EU si daca eu pot fi fericita aici, acum, cu mine...lumea e a mea! :)
  Hai sa cucerim lumea individual. Asa cucerim lumea impreuna! :)
 
 

Comments

Popular Posts