Home was fabulous!

Pentru soare, mare, mediu, oameni, obiective turistice, istorie, gastronomie, limba vorbita...pentru tot, si pentru tot ce inca nu e, e superba. Spania, atat cat am vazut eu din ea, e superba. Barcelona e cel mai frumos oras din lume pentru mine. Parisul e romantic, Venetia e unica, Istanbulul e un complex de culoare si arome insa Barcelona e orasul meu :)
E frumos, colorat, latin, plin de arta si buna dispozitie, plin de fructe si pasiune, plin de soare si inconjurat de o plaja de vis. De la operele lui Gaudi care te duc in alta lume...pana la piata plina de arome totul e plin de pasiune. Este pasiune in fiecare activitate, in fiecare om ce traieste pentru arta in toate formele sale si pentru frumosul din el si din tot ce poate fi in jurul lui. Am fost acolo unde m-am simtit acasa si unde sper sa traiesc mereu. Nu am nevoie sa fiu acolo ca sa fiu implinita, dar e locul ce mi se potriveste mie. E locul care ma completeaza la fel cum ma poate completa cariera mea sau persoana cu care imi impart viata. Este mediul care mi se potriveste si de care ma pot bucura pentru ca e ca mine: latin, colorat, cald si plin de pasiune. Daca esti ca mine...intelegi. Daca nu, viziteaza Barcelona si bucura-te de ea pentru ca merita.





Comments

  1. Super ai avut o vacanta de vis!

    ReplyDelete
  2. daaaa. din fericire chiar am avut. sper sa ma intorc in Barcelona curand!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts